星期日, 7月 16, 2006

死貓大戰鹽蛇精之失守沙場, 無家可歸

又來...

仍偶爾傳來叫聲, 我為求安眠, 只好聽一次四圍拍打一次, 還可以。但.是.:上周剛從台北回來, 發現我的*床*上, 用被子蓋著了布貓的'山頂'上, 竟有一粒*鹽*蛇*屎*。嚇得我沒被子蓋也要換掉床上所有床單, 枕袋...

偷生一周後, 今天, 發現房門上、廚房門框頂上, 合共有*七*篤屎。屎本身不恐怖,但當我用紙巾收拾門框上聚集的*五*篤屎, 不禁毛骨悚然 --牠們是五蛇呵屎派對?

最最最最恐怖的是, 晚上回家, 拉開鐵閘, 一條又長又白的大 鹽蛇 從木門門鎖附近彈出, 嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀 ~~ 我連環尖叫, 再用雨傘驅趕, 但牠只在門框彈來彈去, 不肯離開本家宅範圍。入屋後我才用Biokill 狂噴, 但已不知牠真身藏在哪裡。

好吧。我每天回家前在樓梯上就開始恐懼你們, 這裡還是不是我的家? 既然你們聲勢日大, 既然我的金剛2000、老鼠膠(附上魷魚絲、五香肉丁、砂糖蛋糕)...全部失守, 我想我該放棄主權,把這個單位送給你們吧……。滿意了嗎? 但請告訴我, 你們哪裡是絕對不會去, 可讓我一條生路的? (開始懷疑, 你們是不是市建局派來的...)

媽媽....救命.....

5 則留言:

Gorgonzola 說...

7篤屎咁多好恐怖...
由7篤屎推斷:
你屋企果然住左好多條鹽蛇
你家鹽蛇都長得肥肥白白, 食得多呵得多
=p

匿名 說...

路過見到你因為我o既出現而好困擾,真係過意唔去.

可能你已經試過所有方法,不過我都略盡點綿力,以下有3個方法:

1.) 以漂白水溝希抹牆身,牆角及櫃旁,什至任何入你房o既必經之路都一律抹抹抹.抹記得蛓手套.

2.) 搵部長柄o既吸塵機,見一隻吸一隻.先收服佢係你吸塵機入面,再改日搵人係吸塵機到趕走佢.

3.) 搵師傅攪,記得曾試過屋企有白蟻千軍萬馬,最後係報紙度搵李越強整,佢係屋企噴左d粉,最後千軍萬馬全軍覆沒.連屋企本來肥肥白白o既鹽蛇都毒鬼死埋...真係無陰公~

Dead Cat 說...

嘩,你呢條鹽蛇識打電腦ge, 好驚...

1)會試...唔知鹽威寶得唔得呢...

2)好! 吸死佢...我有次試圖用吸塵機吸一條死左的鹽蛇, 點知未行到埋去, 驚到成個人反彈!

3) 李越強!!! wa!!! 我上次寫去某鬼佬開的滅蟲公司, 佢問我好多野, 但我一話冇乜錢, 佢就再唔覆我la

匿名 說...

因為我走左入去你電腦度lo,mud 你聽唔到我係裡面gwek gwek gwek 咁叫?

1.) 鹽威寶? 咩野黎ga? 唔通係鹽蛇專用 o既藍威寶...

2.) 你抱著唔係你死就係我亡o既心態就得.吸佢o個陣如果真係太驚就試試唔好望條鹽蛇.

3.) 咁緊係喇,鬼佬收鬼佬價錢.重有佢地只捉到鬼佬鹽蛇,中國鹽蛇佢地攪唔掂ga. 要手到擒來當然要搵中國人啦,我地係祖國兒女ma.講番o個個李越強真係好鬼勁.記得當年問過幾間,有d懶professional o既公司獅子開大口話要收$3k wo, 重唔保證斷尾, 佢當我地傻o既.最後搵左李越強,一次攪掂,好似收唔過五百,成十年連蟻毛都唔見一條.

匿名 說...

i know how it felt!! i will cry the shit out if they were cockroaches!!