星期四, 10月 11, 2007

廣告時間:死貓畫班

painting class - my students!!!

我的兩位乖(成人)學生的表現是不是很突出呢,哈哈。你們埋藏了的藝術天份都被本貓激活了呀,嘩~~~~~~~~~。
此乃抛磚引玉,有志者無任歡迎,OL、電車男、才俊、詩人、青年男女、退休人仕……價格相宜代購材料提供飲料(含或不含酒精)音樂播放鄰近地鐵站附送康文署公園有得食有得玩……。我是講真的。

painting class - my students!!!

painting class - my students!!!

5 則留言:

匿名 說...

好靚呀~~

匿名 說...

係咪真係可以上你屋企上堂? 材料全包?

AM(FA)BM

Dead Cat 說...

AM(FA) BM,

都係ga, 不過會收回成本加少少工錢咁la。yee 但係你好似識畫畫ga wor....

Ex AM(D)2

匿名 說...

Ex AM(D)2,

我屋企附近都有成人油畫教室. 但我唔鍾意佢地個格局 - 有少少冷係野咁(通常見佢地d成人學生在一張大畫布上, 畫一個被咬了一口的蘋果, 或一團火, 或一d唔知乜春o既野). 但你那兩個學生畫的我很喜歡.

AM(FA)BM

makuranososhi 說...

i agree with my CEO and your agent-to-be