星期二, 3月 06, 2007

死貓大鬧電影節 II

交了訂票表格幾天,URBTIX打電話來,告訴我,原來postal booking 不可以買會展的飛,於是我不夠廿張得不到書仔。我說,好嘩咁冇辦法啦。因為我知道問題不在URBTIX。可能是會展必須經HK Ticketing(而不能像戲院般flexible嗎?)。但這是他們的問題,我是想買20張票,而IFF因為購票系統不同而不給我送書,(還要自己去排隊買那兩場會展飛)好冤枉啊!

真是,冇乜野講。冇聲出。妖。

3 則留言:

Eric Spanner 說...

嗯,既是有續集,容我們連於連線吧:
http://www.hkifflink.net/2007/03/11/840/

Dead Cat 說...

好嘩.

續續集是, 那兩場(泡泡女, 蟲師)已經賣光了冇得睇...哎

makuranososhi 說...

which also means, 無人陪我睇。我們是約好一齊睇三套日本片的!!!嗚!!!