星期四, 5月 11, 2006

鹽蛇奇聞之八寶鹽蛇散


自從早兩天聽到那叫聲, 我的恐懼和疑神疑鬼有曾無減, 累得要命。現在找些無聊逸事, 輕鬆一下。



原來有這種藥耶....

"本藥廠此散藥性平和,能通關竅,驅風除疚,誠居家旅行均宜常備之兒科良藥。[適應範圍]1. 痰多氣促:熱疾窒滯、呼吸急促、煩燥吐乳。2.四時感冒:外感身熱,疚熱咳嗽o[服法]口服,半歲以內,每次服1/3至1/2瓶,6至12個月,每次1/2至1瓶,1歲以上,每次服1至2瓶。每隔4至6小時一次,至癒為止[藥物組成】鹽蛇炭、虎珀、製半夏、冰片、珍珠。[規格] 每盒6包。Ma Pak Leung Yim Cher Powder"

嘩, 那製作過程一定很恐怖。不知他們在哪裡捉呢....

6 則留言:

Tam Wing 說...

給人食還是給鹽蛇食 ﹖

Dead Cat 說...

你食下咪知lor.Good for health, ha ha ha ha ha ha

有冇人試過藥材鋪的蛤蚧? 個種我冇咁驚.

Gorgonzola 說...

嘩, 施主, 你係邊到搵到架?
阿b仔b女食左個個快高長大...

突然好想知道馬伯良仲有d咩"騎呢"藥呢...

Dead Cat 說...

施主,
有一期我日日去中藥舖飲藥, 好想collect所有舊feel packing...後來花百多元買了本書叫"香港葫蘆賣乜藥", 好多藥睇, 仲有老字號詳細介紹.

可上馬百良website (just type in馬百良 鹽蛇散 and u'll find it) ,但最騎呢一定係呢隻.

Gorgonzola 說...

香港葫蘆賣乜藥...i super love this name ga ne, so u're now a yim se expert.

YY 說...

我好似最近在causeway bay G.O.D.見過有公雞碗賣