星期五, 5月 19, 2006

死貓大戰鹽蛇精之江湖告急+幻想奇招


和平的日子過了兩三個星期,前天回家,一亮燈,先踏入屋的貓頭突然在屋子中間定著,這時我已猜到*又*是*那*東*西。我逃到沙發上,叫他把牠捉住,但已經太遲。我們於是花光了睡前的時間在吸塵、拖地,不科學地認為家裡清潔了牠就會走。

昨晚,獨自在家,惶恐生活又開始。回家開燈後不敢立刻入屋、去廁所不敢望牆壁。當我正一邊讀書一邊打嗑睡時,來自陰間的qwek qwek qwek qwek又把我驚醒。 金剛2000證實失守。

我只好等候*有*人*給我造"老鼠膠"陷阱或瓶子陷阱...

被絕望佔據下,我在想各種不可能的法子:

1)燒屋,同歸於盡
2)移民去北京、加拿大或西伯利亞
3)問人借一隻貓
4)養貓 (但沒有人餵, 我又鼻敏感...)
5)養一隻野獸,如鷹或狼
6)搬去住"新樓" (但沒有錢, 而且我本來是喜歡舊樓)
7)看神秘的心理醫生,令自己不驚鹽蛇 (貴到嘔, 同埋佢會攞一大堆鹽蛇來擲我)
8)拿做(7)的錢去租間"新樓"
9)發明一隻機械人,在我睡覺或離家的時候在地上行走同時兩眼發光,趕走鹽蛇
10)令自己變成一條鹽蛇(咁咪唔可以照鏡lor...)
11)抱住條鹽蛇鍚佢一淡, 令自己完全失常(嘔嘔嘔)
12)令自己消失(我-驚-鹽蛇。有三個元素。如果"鹽蛇"和"驚"不能消失, 我唯一可以控制的就是自己)

11 則留言:

Tam Wing 說...

try to buy 金剛4000.....

匿名 說...

唔好意思, 我因為想找金剛2000而路過呢度,
想問下呢, 邊度有金剛2000買呀?我搵左好多地方都唔見有...
希望你可以話我知, 唔該哂 ^^

匿名 說...

borrow a cat sounds better

gucao 說...

要唔要真係試下曾近榮d法寶......

另,金剛2000,銅鑼灣渣甸坊屈人氏應該有。

Dead Cat 說...

孤草:謝謝你.我都唸緊...但某澳洲清潔劑唔知邊度有, 而中藥則可一試,不過一屋幾十個la位,唔知點sip...

最好就是在家裝一個電話給鹽蛇,我on the way home打比佢,叫佢lei埋...

Dead Cat 說...

雨雨:你的敵人是誰?若是鹽蛇和蚊則冇乜用,而且用後我家仍有其他小蟲啊...值不值得見仁見智了...

我是在黃大仙屈人寺買的, 但我也是走了多處也沒有, 我很懷疑這東西是已停產了.

匿名 說...

啊!我係要幫個朋友搵架!佢間店因為近天井位,間中會有小昆蟲混入黎玩,佢想謝絕所有蟲蟲!
等我聽日去黃大仙睇下先,唔該哂你呀~
另外,唔該哂 gucao ^^

匿名 說...

好慘... 我比較好d, 淨係怕蟑螂, 其他乜都唔怕 ^_^

金剛2000無用咖! 試過見到隻蚊嚮佢前面照飛 -_-!

匿名 說...

呀..同埋養貓都得! 自從養左貓之後, 蛇蟲鼠蟻聞風喪膽~ 讀書聰明左, 仲fit左又靚左添!

YY 說...

主動養貓,好過被動養鹽蛇

YY 說...

有無唸過這個sem的painting做壁虎呢個topic呢! 因為你已經思考左呢方面d野好耐下。 :p