星期三, 12月 06, 2006

病死貓神智不清之中邪 Negative power up!!!!!

好病。星期六拖著發冷的身體去牛棚書展,以全房間最老之身參加了智海的造書工作坊。星期日發燒煲了一天自己的貓肉。這個爛殼一路拖到星期一好精神去見工,星期二又好病,當晚得到惡耗,屌,病的真身正慢慢撤退,但我的所謂精神健康我卻無意讓它回復”正常”。現在但那鼻子仍像Chocolate Factory一樣嘔黃啖送落咽喉,而我死都唔去睇醫生。

有一個小孩因為沒有身份證,而行街紙過期,他父不讓外出,多年來留在家裡,結果無病無痛的死了. 他那時十三歲。

好榮。大東亞共榮圈。榮榮榮榮榮。好憎呢個好憎個個,見到人就憎。”外國”返來乜叉中意”藝術” wor freelance 畫”插畫”做”手作”影自己個樣瞪大對死眼仲話自己住係海邊唔識中文唔洗比錢老母唔洗交租。見一鑊打一鑊。好想快d死。可唔可以起身唔返工, 熄左電話,佢地打比我老母先算,我老母上門搵我咪話放假lor。手震。頂頂頂頂頂。點解d同事咁勤力,我成朝Q乜都冇做。快d炒我。

扮痴線仍要寫blog竟仍要校對錯字才post,好撚假lor。

唔想好返, 如果一路病落去, 我就可以叫老母同佢地講我好叉病以後都唔返, 而原來我分staff report有句比佢地tick,話我如果成日sick leave可以話我病影響工作ga, 咁最好啦一家便宜兩家著。但我次次都病唔死甚至病假都唔使請。撚撚撚撚撚。

N.B.唔好安慰我, 最憎就係「積極」同埋「正面」。
p.s. 係呀我係好negative ga, (係呀我知道係你。我同你講, 你打了我,也不等於你入到藝術圈。)

沒有留言: