星期五, 2月 09, 2007

「我會做好呢份工」全攻略

收到這個電郵,笑得樂不可支。我把收到的再增補,再加死貓別注版:

第一集 (最好笑,格律最完整)


「『我會做好呢份工』大有可能成為今年家家戶戶貼在牆上的賀年揮春,而且在人人爭相效尤之下,曾氏口號在坊間衍生出多個版本,個個勵精圖治,社會一片和諧。不同版本茲錄如下——
地盤工:我會鑿好呢個窿!
肥師奶:我會煮好呢餐送!
麻雀腳:我會打好呢隻東!
便秘漢:我會出好呢個恭!
經紀陳:我會賺好呢個佣!
祈福黨:我會博好呢個懵!
蠱惑仔:我會紋好呢條龍!
一樓一:我會做好呢隻鳳!
私鐘妹:我會出好呢個鐘!
女明星:我會隆好呢個胸!」


第二集 (重複的刪減):
氣功師﹕「我會發好呢次功!」 八達通公司﹕「我會整好八達通!」 天文台﹕「我會測好呢個風!」 鐘表師﹕「我會整好呢個鐘!」 廚師﹕「我會爆好呢碟蔥!」 ╳╳公司的專業員工﹕「我會五點九就鬆…… 」

第三集 (格律比較鬆散,但創意也不錯):

海關︰「我會睇實呢個zone」

妓女︰「我會走多轉私鐘」

富豪雪糕︰「我會"針"滿呢個cone」

陳曉東︰「我會跟翻載思聰」

火化︰「我會燒好呢副bone」

士兵︰「我會好好地進攻」

我︰「我會不停發up 風」

食客︰「我會食埋呢碗檬」

靚女︰「我會請佢食檸檬」

學外語人士︰「我要學好靈格風」

寶貝智多星kelvin︰「我會再次home alone」

長毛︰「我會競選新界東」

賊仔︰「我會搜掠個一空」

學生:「我會還晒d grant loan」

足球員:「我會打好d前鋒」

家庭傭工 : 「我會睇好個家翁!」

卡拉ok陪酒女郎:「我會chok好個"色盅"!」


唔好比佢停!讓死貓來續寫:

天文台:我會測好呢個風!(哎呀overlap左添)
毛毛蟲:我會結好呢個蛹!
大耳窿:我會放好呢個loan!
單身女:我會媾好呢隻公!
老菜農:我會種好呢條葱!
裝修佬:我會駁好呢條通!
狐狸精:我會搶到你老公!
老人院:我會湊好個老翁!
賭馬迷:我會搏盡呢分鐘!
曾x權:我要拆左大笨鐘!

希望大家不要「一世做死呢份工」啦……

2 則留言:

匿名 說...

狐狸精:我會搶到你老公!
曾x權:我要拆左大笨鐘!

KAKAKAKAKAKAKAKA

Granzo 說...

Hey 我都有D 好o野:

麥玲玲: 我會準過蘇民峰!
比達: 我會打敗孫悟空。
江青: 我會嫁俾毛澤東
張無忌: 我會識九陽神功
綜援人仕:我會繼續唔搵工
大陸孕婦: 我會臨生關照衝!
錦鏽居民: 我會繼續將路封!
Tony Jaa: 我會重拍冬蔭功!

:D