星期二, 7月 17, 2007

死貓教畫之未見官先打五十大板

panda clay2

Cat crayon drawing

P7160911

因為腦中一片空白,我能為這些中產兒童無法消解的暑假空閒、和開發他們的高深莫測的潛能做些什麼呢?於是我得自己做一次。

出糧無期出錢買材料也甚是興奮。未開始見到學生,感覺是良好的,因為我本來就愛用這些中小學生的「美勞」用品—年輕人都叫「視覺藝術」科目了。紙黏土、油粉彩、顏色紙剪貼……。這些物料讓我重回小學時期每個充滿期望的星期六下午—拿起圖畫本就畫,用黏土做出我所有想要的東西,包括吃下午茶的松鼠和黑膠碟唱機。那時候哪會知道什麼是純藝術的繪畫(painting。我只會畫公仔—drawing)和陶藝呢?而哪會知道有「藝術圈」這回事,而又哪知小學時候「畫畫靚」不可充當進入藝術世界的入場券?我的美術世界就是九龍城一間書局和九龍仔公園內的小童群益會圖書館,那圖書館現已不在了。

6 則留言:

noon 說...

lovely works!!!!!!!!!!

匿名 說...

嘩!好靚好有生氣!小朋友好幸福可以跟你學畫,唔洗再淨係畫,唔係,應該係copy果隻好肉酸的比卡超同假米老鼠(好多畫室廚窗都有~~)
真係好鍾意你。。 同你d畫,是真正的creativity!小朋友有救喇 !

說...

panda yeah yeah yeah!

匿名 說...

陳小姐你有Fans啦~

可能從此以後你愛上細路.....

匿名 說...

我也是死貓的fan屎~ (真不害臊!)
那幾期careertimes(?)的漫畫好鬼正.
不過我都係嚮呢度先睇過.

Dead Cat 說...

嘩多謝大家...冇你地我真係撐不下去. 不過, 扮細路我識, "搞"細路真不是我強項...哎.

我本想話, 有你地支持, 本貓自必努力,死而後已, 但既然已是死貓, 如何死而後已呢...