星期三, 6月 18, 2008

離奇大發現之A即是B


雖說國貨時有貨不對辦,但這樣的黑白對倒則比較少見— 「馬利牌版畫油墨-水性」,你見不見到牛眼一樣大的「水性」呢?但當我把沾了油彩的筆和膠版泡在水裡,怎麼它一點反應也沒有,再拿我用來洗油畫筆的松節油洗它,bingo,顏色立刻溶解。

我想它在試鍊我:「油墨」不可能是「水性」的(我是指語言上—我用過真是水性的版畫顏料用來印木版,只是它是洋貨,不寫中文)。既然「水性」的「油墨」不存在,於是它就倒過來是油性的了。

我只是試試,沒有印些什麼出來,洗東西卻因沒有心理準備,弄得一塌塗又花時間。

6 則留言:

匿名 說...

因為我本來有個人網頁,是放我的畫作的
在那裡叫死貓幾年了
不過上年個網就執左....
沒什麼可以給你參觀^^
如果你唔介意,我會常來看你的BLOG呢><

陳花 說...

油墨不要買國貨啦,油墨還是買櫻花牌(SAKURA)比較平和隱陣,只是如果只用原色就比較螢光...

做水性買國畫顏料就包你滿意,D色真係好靚架!

另,我想看你的版畫啊,但你blog的版畫label好像斷了link?沒法看到版畫的7個post...

陳花 說...

噢,去完flickr回來再click又睇到條link沒問題了,原來你的作品在新版精印展覽出現!唉我很遲才知道,沒有機會看展覽...但我真的好喜歡你那個宋詞系列呢

Dead Cat 說...

謝謝你呀, 你的版畫真係越來越靚呀.

係 lor,如果早知佢係油性的, 就買sakura啦...哎家陣枝'馬利'鬼咁大枝(買左4枝,激死).後來在中南見到鬼佬水性墨, $60多鬼咁大枝...

等我都試吓國畫顏料先,但係咪木刻+宣紙先得 ga?(我上次做'宋詞'就用左借來的鬼佬水性墨+宣紙,我唸應該國畫顏料啱D)

我今次係想做'西式'(用厚紙+膠板)所以都應該要硬食左呢D'水性'油墨...哈哈.

陳花 說...

馬利牌擺下先啦,可能隨時有用架。不過如果最後都唔0岩駛,可以轉讓俾我啦~

我有兩支鬼佬出的水性顏料,係鬼佬鄰居俾我的,仲口口聲聲話可以用0係膠版(因佢只做膠版),我唔識控制呀,印出黎好肉酸,都係國畫顏料易D控制。國畫顏料咪木刻時用,用咩紙都ok啦,唔係太薄囉,唔係溶晒都未印到。哈

厚紙+膠板?都係堅持用cheap cheap地的SAKURA,用左兩年幾都未用晒。

sau-mui 說...

唔用就讓比我喇!

"等我都試吓國畫顏料先,但係咪木刻+宣紙先得 ga?"
呀!