星期三, 6月 25, 2008

死貓搬家

Dead Cat Moving 1

Dead Cat Moving 2

我不知道'一吨'究竟有幾重,雖則以前做康X署的時候經堂要給海外表演團book什麼5吨半貨車,但我想我的家當應該有N吨... 噯又要被搬屋佬咒罵...哈哈. 現在是由無電梯唐三樓搬去無電梯村屋2樓,哈哈哈哈.

1 則留言:

匿名 說...

睇咗少少閣下的文章,真係好抵死,差D笑死!妳自畫的鹽蛇漫畫又好得意又搞笑!(不好意思,好像拿妳的慘事來笑,但係這是因為妳的文筆好精彩!)雖然妳的筆調和觀念比較灰色,但也是妳的獨特風格。不過如果妳的人生觀真的那麼灰,就有點可惜,因為如果妳樂觀D,妳的幽默、嘲諷筆觸一定令好多人好開心!妳一定有好多「粉絲」追看妳的文。妳有沒有定期寫雜誌/報章專欄呢?

我又係好驚好驚壁虎(小強也是),見到都想死。不過自從養了真的貓貓後,這些小昆蟲都差不多絶跡家中,一係被隻貓玩死,一係被佢嚇死。妳這隻「死貓」無理由咁鬼怕,快D發揮D「虎威」啦!或者養番隻真貓啦!

恕我見識少,上次見到妳,奇怪為什麼妳會戴一條咁粗的「波波」頸鏈呢?這是什麼style 風格呢?